2020
Marcela Verešová (Ed.) (2020). Konvergencie vedeckej činnosti študentov a učiteľov. Nitra: PF UKF, 228s. ISBN 978-80-558-1543-5.
Nekonferenčný vedecký zborník vedeckých štúdií, ktoré vznikli v kooperácii učiteľov KPŠP a študentov UKF v Nitre v centrácii na aktuálne výskumné témy z oblasti psychológie a jej aplikácií do prostredia školy a edukácie, vývinu človeka či pomáhajúcich profesií:
- Vzťah rizikového správania, prosociálnosti a exekutívnych funkcií (Bronislava Piešťanská, Eva Ballová Mikušková)
- Rizikové správanie a úzkostlivosť dospievajúcich (Nina Pastieriková, Robert Krause)
- Individuálne protektívne faktory a ich vzťah k produkcii rizikového správania (Michaela Poliaková, Eva Ballová Mikušková)
- Intersexuálne rozdiely a rozdiely vzhľadom na ročník štúdia v rizikovom správaní pubescentov (Kristína Mujkošová, Marcela Verešová)
- Intersexuálne rozdiely v rizikovom správaní adolescentov (Natália Minarčíková, Marcela Verešová)
- Rizikové správanie adolescentov z hľadiska prevládajúceho výchovného štýlu v rodine (Natália Minarčíková, Marcela Verešová)
- Prežívaná osamelosť u adolescentov a dimenzie ich rodinného systému (Simona Križanová, Marcela Verešová)
- Pripútanie sa k rodičom a rovesníkom a prežívaná osamelosť u adolescentov (Simona Križanová, Marcela Verešová)
- Vzťah preferencie myslenia a časovej perspektívy k motivácii výkonu (Katarína Čergeťová, Eva Ballová Mikušková)
- Analýza podmienok akceptácie študenta/ky na štúdium učiteľstva akademických predmetov (Bibiána Bujdošová, Lucia Rapsová)
- Motivácia voľby učiteľského povolania a vnímanie statusu učiteľskej profesie u budúcich učiteľov (Lenka Boriková, Marcela Verešová)
- Motivácia voľby učiteľského povolania a interakčný štýl učiteľov (Ivana Hečková, Lucia Rapsová)
- Praktické aplikácie Vygotského vývinovej teórie v predškolskom vzdelávaní (Barbora Bruchatá, Viktor Gatial)
- Rozvoj sociálnych kompetencií v predprimárnom vzdelávaní (Terézia Radosová, Andrea Juhásová)
- Vzťah nepodložených tvrdení a mýtov o LGBT a rovesníckeho vplyvu k homonegativite, binegativite a transnegativite u slovenských adolescentov (Daniel Lenghart, Marcela Verešová)
- Prevencia extrémizmu v prostredí strednej školy (Lucia Sedláčková, Andrea Juhásová)