• Publikácie
  • Online publikácie
  • Exekutívne funkcie, vedecké myslenie a kognitívna reflexia ako determinanty profesijných kompetencií učiteľov v pregraduálnej príprave a v praxi

Exekutívne funkcie, vedecké myslenie a kognitívna reflexia ako determinanty profesijných kompetencií učiteľov v pregraduálnej príprave a v praxi

Konvergencie vedeckej činnosti študentov a učiteľov III.

Autori: Viktor Gatial, Andrea Juhásová, Lucia Süttő

Predkladaná monografia vznikla ako jeden z výstupov projektu VEGA 1/0084/21 Osobnostné, kognitívne a motivačné prediktory profesijných kompetencií učiteľov v pregraduálnej príprave a v praxi, ktorý riešili v rokoch 2021 až 2023 pracovníci Katedry pedagogickej a školskej psychológie Pedagogickej fakulty UKF v Nitre. Autori v nej ponúkajú súhrn aktuálnych poznatkov o vybraných kognitívnych prediktoroch učiteľského povolania (exekutívne funkcie, vedecké myslenie a kognitívna reflexia) a v súvislosti s nimi o vybraných profesijných kompetenciách učiteľov (interakčný a vyučovací štýl).

Stiahnuť pdf súbor