grznarova

telefón: 0376408278
email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
číslo kancelárie: 423

Dosiahnuté vzdelanie, špecializácia, rok udelenia titulu
Mgr. UVVP Psychológia – Pedagogika 2009
PaedDr. UAP Pedagogika 2012
PhD. Pedagogika 2012

Ďalšie vzdelávanie
Rozširujúce štúdium – Špeciálna pedagogika – Pedagogika mentálne a viacnásobne postihnutých a jednotlivcov s poruchami autistického spektra (štúdium prebieha - koniec štúdia september 2025)
Certifikované vzdelávanie The Play Wisely Level One – Coaches Training, Program for Brain & Body Confidence, licencee for classes from 4 months to 3 years, 2023
Certifikované vzdelávanie The Play Wisely Level Two – School Readiness Coaches Training, Program for Brain & Body Confidence, licencee for classes from 4 years to 5 years, 2023
Inovačné vzdelávanie Aplikovaná Behaviorálna Analýza (ABA) v školách, Francesco – Regionálne autistické centrum Prešov, 2024
Inovačné vzdelávanie Rozvoj lektorských zručností, NIVAM, Bratislava (prebieha – koniec vzdelávania december 2025)

Vyučované predmety
Všeobecná a ontogenetický psychológia
Psychológia dieťaťa a jeho vývinu
Pedagogická a školská psychológia
Psychológia tvorivosti
Psychologické aspekty neprospievania žiakov
Zvládanie záťažových situácií v učiteľskej profesii

Odborné a výskumné zameranie
Kognitívny a motorický vývin dieťaťa predškolského veku
Problémové správanie sa detí v školskom prostredí
Osobnosť učiteľa a jeho nastavenie mysle na rast (Growth Mindset)

5 najvýznamnejších publikácií
Duchovičová, Jana a kol. 2012. Diverzita v edukácii. 1. vyd. Nitra: UKF, 2012. 233 s. ISBN 978-80-558-0223-7.
Komora, Juraj, Polakovičová, Renáta, Vyrosteková, Katarína. 2012. Possibilities of Inclusive Education. GRAND Journal. Vol. 1, no. 1 (2012), p. 1-4. ISSN 1805-062X.
Komora, Juraj, Polakovičová, Renáta, Vyrosteková, Katarína. 2012. Možnosti inkluzívneho vzdelávania. In: Sapere Aude 2012: vzdělávání a dnešní společnost. Sborník z vědecké konference s mezinárodní účastí, 26. - 30. března 2012. Hradec Králové: Magnanimitas, 2012, S. 422-428. ISBN 978-80-904877-9-6.
Komora, Juraj, Vyrosteková, Katarína. 2013. Metakognícia a metakognitívne procesy žiakov. In: Psychodidaktické pojetí kurikulárního a mediačného kontextu edukace. Jana Duchovičová a kol. Ústí nad Labem: UJEP, 2013, S. 97-114 [1, 14 AH]. ISBN 978-80-7414-658-9.
Komora, Juraj, Vyrosteková, Katarína. 2016. The influence of metacognitive learning strategies on self-assessment level of secondary school pupils = Vplyv metakognitívnych stratégií učenia na úroveň sebahodnotenia školského výkonu žiakov stredných škôl. Slavonic Pedagogical Studies Journal. Vol. 4, no. 1 (2016), p. 174-183. ISSN 1339-9055.
Komora, Juraj, Vyrosteková, Katarína. 2017. Possibilities of Influencing Individual Components of Self-assessment of Pupils' School Performance by Metacognitive Strategies. Slavonic Pedagogical Studies Journal. Roč. 6, č. 2 (2017), s. 337-346. ISSN 1339-8660. 10.15405/epsbs.2016.11.91.