Ďuričové dni 2016
Psychológ v systéme školy
10. – 11. 11. 2016
Katedra pedagogickej a školskej psychológie, Pedagogická fakulta, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre v spolupráci s Asociáciou školskej psychológie SR a ČR organizuje medzinárodnú vedeckú konferenciu ĎURIČOVE DNI 2016 - Psychológ v systéme školy dňoch 10. – 11. 11. 2016. Vážené kolegyne, vážení kolegovia, dovoľujeme si Vás pozvať na konferenciu Ďuričove dni, ktorou si pripomíname dôležitosť postavenia školskej psychológie na Slovensku a v Českej republike. Radi/rady privítame všetkých ľudí, ktorí sa zaujímajú o aktuálny stav školskej psychológie, tzn. školské psychologičky/školských psychológov, učiteľky/učiteľov, asistentky/asistentov učiteľky/učiteľa, výskumných pracovníkov/výskumné pracovníčky, špeciálnych a liečebných pedagógov/špeciálne a liečebné pedagogičky, sociálne pracovníčky/sociálnych pracovníkov, sociológov/sociologičky a pod.
Prezentácie na stiahnutie
- Bartošová - Etika v práci školního psychologa
- Čerešník - Príčiny produkcie rizikového správania v dospievaní v kontexte edukačného prostredia
- Čerešníková - Akú úlohu zohráva materinský jazyk pri diagnostike komunik. kompetencie dieťaťa
- Dolejš, Suchá, Skopal, Vavrysová - Fenomén dnešní doby_Agresivita
- Dvorská - Prežívanie lásky u mladých dospelých
- Ferková - Možnosti diagnostiky morálneho usudzovania detí a dospelých
- Friedlová - Využití škály zvídavosti vůči sobě (SCAI-CZ)
- Gatial - Kariérové poradenstvo v práci školského psychológa základnej školy
- Halamová, Šeboková, Uhláriková, Mokráňová - Školská prináležitosť a adjustácia žiakov
- Heribanová - Komplexnosť skúmania školskej spôsobilosti
- Jursová Zacharová, Čierniková, Glasová - Rozvoj cudzojazyčných kompetencií u detí zo sociálne znevýhodneného prostredia
- Kaliská - Potenciál čŕt emocionálnej inteligencie v kontexte negat. stránok prežívania u adolescentov
- Komárik - Priestor pre inkluzívne vzdelávanie
- Kopčanová - Odborná intervencia školského psychológa žiakovi v situácii po rozvode rodičov
- Krnáčová - Intervencia tvorivosťou
- Lemešová - Využitie metodiky Psychológia zážitkom v rámci preventívnej činnosti školského psychológa, psychologičky
- Mareš - Morální distres školních psychologů
- Mareš - Užití výukových případových studií ve výuce školní psychologie
- Orosová - Nové trendy v rozvoji školskej psychológie. Model rizika a model reziliencie v práci školského psychológa
- Sabová - Vplyv programu Druhý krok na sociálne prostredie triedy a rozvoj osobnosti žiakov
- Sokolová - Citlivosť na sociálne odmietanie udetí školského veku