• Udalosti katedry

„Ako sa dostať na druhú stranu?“

Katedra pedagogickej a školskej psychológie v kooperácii s Centrom celoživotného vzdelávania PF UKF v Nitre pozýva pedagogických a odborných zamestnancov zo siete škôl a školských zariadení na praktický workshop, ktorý sa uskutoční 9. novembra 2018 ( v čase 10,00-12,00) pri príležitosti konania celoslovenského podujatia „Týždeň vedy a techniky na Slovensku 2018“. Podstatou a hlavným cieľom workshopu je skupinová aktivita sprostredkujúca skúsenosť s názorovými stretmi, morálnym problémom, nedostatkom informácií, psychológiou zla. Účastníci workshopu po jeho absolvovaní aplikujú poznanie odlišností ľudí ako benefitu v sociálnom kontexte.

Zverejnené na:

https://www.pf.ukf.sk/sk/415-ako-sa-dostat-na-druhu-stranu

Ďuričové dni 2016

Psychológ v systéme školy

10. – 11. 11. 2016

Katedra pedagogickej a školskej psychológie, Pedagogická fakulta, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre v spolupráci s Asociáciou školskej psychológie SR a ČR organizuje medzinárodnú vedeckú konferenciu ĎURIČOVE DNI 2016 - Psychológ v systéme školy dňoch 10. – 11. 11. 2016. Vážené kolegyne, vážení kolegovia, dovoľujeme si Vás pozvať na konferenciu Ďuričove dni, ktorou si pripomíname dôležitosť postavenia školskej psychológie na Slovensku a v Českej republike. Radi/rady privítame všetkých ľudí, ktorí sa zaujímajú o aktuálny stav školskej psychológie, tzn. školské psychologičky/školských psychológov, učiteľky/učiteľov, asistentky/asistentov učiteľky/učiteľa, výskumných pracovníkov/výskumné pracovníčky, špeciálnych a liečebných pedagógov/špeciálne a liečebné pedagogičky, sociálne pracovníčky/sociálnych pracovníkov, sociológov/sociologičky a pod.

Prezentácie na stiahnutie

ŠVOČ na Katedre pedagogickej a školskej psychológie PF UKF v Nitre

icons hosting

Dňa 21. 4. 2015 sa na Katedre pedagogickej a školskej psychológie PF UKF v Nitre uskutočnilo katedrové kolo prezentácie prác ŠVOČ. Práca ŠVOČ je študentská práca nad rámec študijných povinností. Jej téma zodpovedá osobným, alebo profesionálnym záujmom študenta s cieľom definovať problém, vysvetliť určitý teoretický alebo praktický postup riešenia a prezentovať vlastný názor na skúmanú problematiku. Študenti št. programu Učiteľstvo psychológie v kombinácii v rámci magisterskej sekcie prezentovali práce, ktoré boli odporúčané konzultantom a súvisia s ich záverečnou (magisterskou) prácou.

 

Katedrového kola sa zúčastnilo celkovo 6 študentov:

1 Bc. Veronika Benková (školiteľka: doc. PaedDr. Marcela Verešová, PhD.
2 Bc. Monika Búranová (školiteľ: PhDr. Michal Čerešník, PhD.)
3 Bc. Pavlína Gajanová (školiteľka: doc. PaedDr. Marcela Verešová, PhD.)
4 Bc. Alena Klinovská (školiteľka: PhDr. Eva Ballová Mikušková, PhD.)
5 5. Bc. Veronika Májeková (školiteľka: PaedDr. Vladimíra Kurincová Čavojová, PhD.)
6 Bc. Eliška Sapárová (školiteľka: doc. PaedDr. Marcela Verešová, PhD.)
7 Bc. Robert Tomšik (školiteľ: PhDr. Michal Čerešník, PhD.)

Porota zložená z členov katedry doc. PaedDr. Marcela Verešová, PhD., PaedDr. Dana Malá, PhD., PhDr. Michal Čerešník, PhD., PhDr. Eva Ballová Mikušková, PhD. sa spoločne uzhodla na nasledovanom poradí:

1 miesto: Bc. Eliška Sapárová (školiteľka: doc. PaedDr. Marcela Verešová, PhD.) s témou:
2 miesto: Bc. Veronika Májeková (školiteľka: PaedDr. Vladimíra Kurincová Čavojová, PhD.)
3 miesto: Bc. Robert Tomšik (školiteľ: PhDr. Michal Čerešník, PhD.)